Utmana mig till en ny banner!

Är sugen på att göra en ny banner men känner att jag inte kommer till skott riktigt. Kan inte ni bloggläsare hjälpas åt och utmana mig med hur bannern ska se ut och vad som skall finnas stämplat på den? ;-)  Se om jag kan få ihop något med hjälp av er.

Har precis kommit hem efter att ha varit utbjuden på 3-rätters på gårdskrogen här i närheten. Kanongod mat och väldigt mysigt. Rekommenderas varmt!  Kika in hos
Rältagården

Får passa på att be mina bloggbesökare om ursäkt. Hade helt glömt att jag fixat så kommentarerna måste godkännas först innan dom syns.... så det var några som inte gått igenom här dom sista dagarna. Sorry! Ska försöka vara bättre på att kolla det framöver.  Är så trist när folk utnyttjar bloggarna till att bara kasta in reklam för sitt eget eller skriva om nått skit som har med siffran som kommer efter fem att göra eller nått annat "spännande" - suck!

Nu ska jag gå och nana - i morgon ska jag försöka ladda upp ett par LO som jag knåpade ihop idag under eftermiddagen när det blåste lite lätt runt knuten. ;-)

Svar på gårdagens fråga i kommentarerna: 
Det "gallerliknande" i botten som LOn är byggd på är en "overlay" från Hambly. Rutmönstret är screentryckt på ett genomskinligt ark.


LO: 42st  = 1050:-
Kort:  0
Minialbum: 0
Utstansat/Utskuret: 2 = 10:- 
Shoppat för: 476:- 
Innestående: 584:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback