Väderleksrapporten...

För *vissa* är det just nu högintressant att få veta Rältas väder.... ;-DDD

I morse när vi vaknade hade vi 12.5 MINUS!  WOW - varifrån kom dom? Fast det gick fort uppåt och nu så här på kvällen är det strax över nollan igen. Det snöar lätt och enl. dom där som spår väder på TV mm så sägs det att det är på väg mer snö inatt eller i morgon. Blåsa skulle det visst göra oxå.... USCHA!

Den snö vi fick i förrgår ligger kvar - alltid nått positivt! Vitt och härligt ute även om det bara var 5cm.



Scrappestafetten i Norge har dragit igång igen! Jag och Monika (oxå från sverige) hamnade i samma lag - komiskt och jättekul. Nu ska vi ta dom!! hehe. Vi har inte riktigt bestämt lagnamnet ännu men det är på G. Första utmaningen är släppt oxå och det var att skapa efter en skiss. (5 olika - en för varje lagmedlem) Vet inte vilken skiss jag ska ta än men det ger sig - jag brukar vara flexibel. :-)

Har lust att scrappa men kommer inte till ro riktigt... får nog gå och äta lite "efterätt" först... lyckades komma ihåg att köpa hem glass idag så nått smaskigt kan man väl få.

I övrigt har jag scrappat till Skissecupen (Norge) + Swescraps blogg + Skisse-o-mania (Norge). Dom LOna skall fotas och skickas till resp. ställe och sen får ni se dom framöver.

Bjuder på en "katt-skräps-bild" tills vidare... ;-)

image677

Torsten har snott lilltjejens "luddorm" (Halsduk) och gick först runt meden omkring halsen som nån annan piffig dam med "boa".... HAHA!  Det har blivit högintressant att släpa runt på saker här i huset nu.... allt från papperslappar till små tröjor och annat spännande.



LO (á 25:-/st): 59st  = 1475:-
Kort (á 10:-):  0
Minialbum (á 30:-): 0
Utstansat/Utskuret (á 5:-): 2st = 10:- 
Shoppat för: 476:- 
Innestående: 1009:-

Kommentarer
Postat av: Monica O

Huuuhaa!!
Nu har jag trixat i photoshop och jag tror att jag fått till det. Ska bli så kul att komma igång, igång och igång jag har redan börjat med skissen :o).
Säger som du nu ska vi ta dem, vi skickar lite virusar.

Kram Monica
The Cuttlebugs.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback