En skruv lös?

Nån som är sugen på att skruva bokhyllor? Då är ni välkomna hit när som helst.... HAHA!  Var en tur till IKEA igår och handlade hela 9 (tror jag det blev) bokhyllor som jag nu fått äran att skruva ihop. (enl. maken) JIIIPPPIII.... eller kanske inte??

Idag är det tråkväder med regnskurar så vi har planerat att göra ett ryck i ladugården igen. Kjell har lite golv att göra och ska sen ge sig på lite lister och jag ska ta sista vändan med rollern och få på ett lager till färg vid fönster, dörrar och den lilla "muren" vi gjort för att gömma en stödmur som fanns till kossorna. :-) Det här kommer bli såååå bra! Och det ska bli så himla roligt när hyllorna väl står på plats och jag kan börja packa upp alla saker igen.

Till veckan väntar jag trevligt besök av
Sara och barnen. Dom tar tåget upp och stannar några dagar. Skojsigt. Hoppas vädret blir bättre så vi slipper sitta inne hela dagarna. Nog för att jag gärna pysslat loss några dagar, men med 4 barn så lär vi knappast få sitta någon längre stund under dagtid. :-)  Får sikta in oss på kvälls/natt-pyssel istället. hihi.

Tråkiga inlägg utan kort eller? Ja, ja.... jag ska försöka ladda ur kameran - tog en hel drös kort häromdagen på två glada barn som blåste såpbubblor för fulla muggar! :-) Måååånga bubblor blev det!



Glömde ju!!!

Kolla vad jag fick av Hönan!!!   (tack!!)


Vilken ära!! 

..... fast ja, hon har rätt... egentligen gillar jag inte alls sånt här!! :-DDD

Man skulle ju nominera andra brillianta bloggar men jag tror att ni som känner er brillianta får ta åt er istället för jag orkar helt enkelt inte sätta mig och välja ut några. :-)

Kommentarer
Postat av: krumeluran

låter skoj att skruva bokhyllor från ikea..... not. vi har just skruvat ihop alla våra nya garderober därifrån, och kan säga att det är skönt när det är över :)



ha det gott, ha skoj med dina gäster och ta det lugnt, vi väntar gärna för att se dina fina hyllor i din nya butik :)



KRam

Katarina

Postat av: Mysmasken

Jag lyckades ju inte ta mig upp mässan, så jag kan väl flyga över och skruva lite bokhyllor åt dig :)

Tycker det är jätteroligt, älskar IKEA!

2008-07-06 @ 16:32:26
URL: http://www.mysmasken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback