Nyaste LO och smygkik i Ladugården.

Nu har jag laddat upp ett par LO till Stellas forum eftersom jag inte kunde motstå att beställa några fyrklöver-kit därifrån. Och eftersom jag beställt dom så kunde jag inte motstå att tävla lite oxå när jag ändå var i farten. Kanske fånigt att tävla som företagare men det ski**r  jag i. Roligt är det iallafall. :-)  Nått skoj ska man väl få ha här i livet. Det är en liten sporre när man pysslar iallafall.

Detta är LOs som jag pysslat ihop en kväll hos Anna-Lena samt när jag och Sara satt ett par kvällar förra veckan och pysslade när hon var här på besök!

  
  
  


Jag har INTE satt en rosa dekoration längst upp mitt på varje LO utan det är en blomma bakom som jag lutade mina sidor mot ute när jag fotade av dom. ;-DD  Testade att se hur det gick att fota LOna stående nämligen. Verkar ju fungera bra tror jag.



Så var det det här med Ladugården då.... en liten smygkik kanske?
Då får ni kliva över till InkyWings blogg istället för nu har jag lagt en liten glutt där för ovanlighetens skull. ;-D Känns fånigt att sitta och lägga upp det dubbelt.

Passa på att pyssla om ni har regn - jag ska fortsätta plocka ute i ladugården tror jag bestämt. :-)



Kommentarer
Postat av: krumeluran

så många fina LOs du gjort.

hade nog inte tänkt på det rosa om du inte nämnt det ;)

gillar bäst LOn skådespel och våran sol.



ha det gott

Kram

Katarina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback