Jag har "vinnit" Tjoho!

Det har jag ju glömt att berätta! :-)

Jag surfade runt på Scrapaddicteds mara-forum häromdagen och upptäckte till min förvåning att jag faktiskt VUNNIT en av tävlingarna!!! Tjoho så skojsigt. *mallig*   Det var Annas BoM-utmaning där man skulle skrappa om en Passion man hadde - men INTE pyssel. :-)  Jag scrappade en sida om min häst, nämligen denna.



Sidan blev ju scrappad under vår helg i Laknäs och med typ 99% inspiratoin från
Susny. ;-DD Hon inspirerade oss alla den helgen tror jag. Knöliga papper och skrynkliga band var ordet sa Bull!!!


Midsommar fortsätter....

Vi har sett solen men oxå regn (flera gånger) så det är verkligen blandväder... suck. Blåser gör det fortfarande oxå.  Fast jag har haft en rätt skön (och lat) dag. :-)  Gjorde en kraftansträngning och målade klart på ett ställe i Ladugården, gick sedan in och åt lunch och föll ner på soffan. Virkade ett par blommor och slocknade sen som en död sill.... Snacka om trött! Tror jag lyckades sova närmare 2 timmar!!! UHH...  Nåja, man ska inte stressa här i livet. hehe....

Kommentarer
Postat av: Milo

Att du inte frågar morsan om hur du ska virka... hon är ju oxå kung... s ;)

Postat av: ANNAANNA

Fina färger, snygg LO, myyyysiga hästar....

2008-06-25 @ 23:17:33
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback