Midsommarafton

Skall vara en SOMRIG dag, sån där underbar dag när man kan gå ut och äta frukost på altanen i morgonrock och sitta hur länge som helst och bara njuta och se solen som säkert redan hunnit långt upp på himlen.

Men vad har vi? Blåsigt, mulet och hur trist väder som helst.... jippi - NOT!

Det är iallafall en dag utan stress och massa måsten (får man hoppas... ) och jag ska göra mitt bästa för att få en härlig dag ändå tror jag. ;-)

Igår var det midsommarfirande på dagis på fm och avslutning på fotbollsskolan på em så det var ett evigt kuskande fram och tillbaka kändes det som. PHU. Jag är inte riktigt rätt person för att roas av sånt där tyvärr....  Sonen var iallafall nöjd med fotbollsskolan och deras lag vann alla (?) matcher på avslutningen. :-)  Synd nog började det regna näst sista matchen så det var inte så skojigt för dom som skulle spela...

     

Dyker kanske upp några foton här vad det lider.... ska ta och fota min hög med virkade blommor oxå... fniss... den växer stadigt. Pysselhörnan går liksom inte att komma in i längre och jag har bara accepterat att det får vara så tills företaget har flyttat ut i Ladugården, sen kan jag börja organisera hörnan igen.

Den virkade högen...


GLAD MIDSOMMAR där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback