cybercroppat på scrappiz

Det har varit cybercrop (massa utmaningar att scrappa eller stämpla efter) hela påskhelgen på scrappiz och jag kunde ju inte motstå att försöka hinna med lite av det iallafall. Det var en mängd roliga utmaningar så jag fick prioritera några. Hinner nog inte mer nu eftersom det avslutas ikväll och jag har en ridtur och hästmatning på programmet innan jag kan sätta mig och göra kväll idag.

Här är dom bidrag jag HAR gjort iallafall! :-)

 bidrag till ett annorlunda format (mot vad man normalt scrappar i)
 bidrag till skiss (ej DT).  *det är julgranen som skall åka ut*
 bidrag till minst 25% stämplat
 bidrag till en tävling där man skulle göra något med hjälp av Bind it All. Jag gjorde ett stjärnalbum.

Det var nog det jag har åstadkommit till croppen. Känner mig nöjd med det eftersom vi haft fokus på städning och gäster den här helgen... ;-)


Då ser scrapkassan ut så här:

LO (á 25:-/st): 106st  = 2650:-
Kort (á 10:-):  2st = 20:- 
Minialbum (á 30:-): 4 st = 120:-  (räknar bara *färdiga* album, alltså dom med foton eller annat inuti oxå!)
Utstansat/Utskuret (á 5:-): 3st = 15:- 
Shoppat för: 1376:-  
Innestående: 1429:-


Dagens guldkorn: Pyssel, promenad, ledighet, att påsken är över!
Dagens pestråtta:  Spyfärdig på all smörgåstårta! ;-D  Kylan - hade minus 15 i morse.... brrrrr.

Kommentarer
Postat av: sussilull

Va läckert det vart med stjärnboken du gjort med BIA:n .Blir det inte lite "klumpigt" i mitten av boken när du fäller upp den?
Låter kul med en cybercrop. Har aldrig varit med om en sån nån gång. Kanske man skulle testa.
Sussi

Postat av: ulrika_m

Vad kul att du hann med några bidrag till CC:n! Såg ditt BIA-projekt på Scrappiz och la därmed helt ner planerna på ett eget vinnande projekt ... ditt stjärnalbum är HELT FANTASTISKT! Underbart ljuvligt, jag blir så sugen på att göra ett jag också! Tack för inspirationen!

2008-03-25 @ 08:01:22
URL: http://macgregor.webblogg.se/scrap
Postat av: Carina Stamparina

BAH!!! så mycket fint och bilen vill jag ha NUUU!!!
Nyhet eller?? :-)
Kram
/Carina

2008-03-25 @ 15:28:41
URL: http://stamparina.blogg.se
Postat av: Caroline Sears

Hi Lisa

I love all your work and your blog. I also love the Hanglar & StAnglar stamps and was told that they could be bought from you and shipped to the UK. Could you help me as I couldn't find any on the site, and I really do love them.
Many Thanks
Caroline/Caz
x

2008-03-27 @ 20:43:51
URL: http://aloadofoldblogocks.blogspot.com
Postat av: Natasha

Hej!Jag kom på idag att jag har en lång blogglista som jag kollar in minst en gång varje dag, men det är mycket sällan jag kommenterar.SÅ nu är det bot och bättring! Följer ju din blogg sedan ett tag tillbaka,och måste bara säga...Vad du är DUKTIG,helt underbara saker du gör! Och vilken sötis till katt du har! Kram/"Tasha"

2008-03-28 @ 01:08:46
URL: http://miserywitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback