Regn regn regn...

Fast det gör inte så mycket när man får vara inne om man vill. :-)

Ikväll ska det eldas majbrasa här i byn, men jag stannar gääärna hemma. Är inte så förtjust i sånna där spektakel, och dessutom har vi barn som sover redan.

Ladugårdens väggar är panelade och klara nu, det blev dom redan i onsdags faktiskt. Såååå himla roligt att gå ut dit och titta!! :-) Listan är fortfarande lång på saker som behöver göras så klart, men det ser ju faktiskt ut som det skulle kunna vara klart till midsommar eller nått... hoppas hoppas!  Idag fyndade vi en ytterdörr för 400:-. Beg. givetvis, men fullt funktionsduglig och vi sparade 2600:- mot att köpa en ny!  Hoppas vi kan hitta ytterligare en och spara några kronor till. (behöver 2st dit nämligen)

Går segt med pysslandet, har inte riktigt ro att slå mig ner i hörnan känner jag. Blev dock en sida igår kväll lite hux flux som jag bara "fick lov" att göra klar innan jag kunde gå och lägga mig... fniss...

Får se när jag orkar tömma kameran, finns väl lite smått och gott i fotoväg där i skulle jag tro. :-)

I morgon finns nog en hel del att göra... det är internationella scrapbookdagen och många butiker har erbjudanden och tävlingar. eller rent av en hel "crop". InkyWings har oxå flera härliga erbjudanden!  Hästen behöver motioneras, det är Rättviks marknad och säkert kommer jag vara trött och seg.... jäsp!  Nåja, vi får se hur det artar sig och hur vi bäst pusslar ihop lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback