Nöff nöff...

Igår eftermiddag när vi åkte hem från Anna-Lena så såg vi något mysko i diket när vi var nästan hemma... först tänkte jag - åh, en liten älg-bäbis... den var ju brun och stod långt ner i diket. Men så..... såg vi det - det var VILDSVIN!


(bilden lånad från vildsvinsbutiken)

Japp, ca 10st som bumpade runt ute på åkern i mörkret  och sprang in i skogen när vi stannade bilen för att få se en skymt av dom.  Lite halvläskigt med tanke på att vildsvin inte har några naturliga fiender... brrr... Möter dom ogärna till häst.  Hade gärna fotat dom, men det var typ jättemörkt ute så det var inte så stor idé, speciellt inte som jag körde... ;-D



Kommentarer
Postat av: Stamparina

NÖFF!!! och respekt javisst! :-/

Jag såg också några små när jag var ute på natten och jobbade (i våras?) och jag var helt lyrisk efteråt, för det är ju inte så många som har fått se dem ännu. Men de blir ju fler ...

Kram

/Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback