Vilken dag!

Igår kom snön, idag kom kylan.... så nu är det verkligen verkligen vinter här! :-) På både gott och ont. Man är absolut inte van vid sån här kyla ännu. När vi klev upp runt 8-tiden i morse var det -11 grader här. Brrrr! Nere vid stallet var det ca -13.5 grader. Som tur lovar dom bättre väder om bara några dagar och det tackar vi för.

Var ner och hjälpte till med lite hästar som skulle verkas på fm idag och när vi fått in alla så passade jag på att gå utanför stallet och fota lite. Här är några av korten - resten kommer jag strax ladda upp i mitt flickr-galleri.





Den här filuren hittade jag här hemma på gården - sonen gjorde den igår när han var ute och lekte. :-)



Nu ska jag sätta mig och ladda upp på flickr och sedan huttra in och ta mig en stor kopp te!
(länk till flickr hittar du i vänstermenyn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback