Long time.... osv.

Här i bloggen har det stått still en stund nu.
Har varit rätt mkt ett tag, sjuka barn och sedan begravning för mormor i fredags. Fredagen avslutade jag med sprängande huvudvärk och gick och la mig när vi kom hem kl. 19 typ.... (händer inte sååååå ofta direkt) På lördag morgon var det bara att sadla om till kalas eftersom vi fick en 10-åring i familjen. Livet går i vilda svängar kan man lungt säga.... det blev dock en rätt lugn lördag (som tur var) så man hann hämta andan lite.

Idag är det helt underbar väder och jag fick börja dagen med en rejäl sovmorgon! Händer inte speciellt ofta det heller men idag lyckades jag sova till 9.30!!! (milda makaroner) Fast det var nog mest tack vare att vi nu bestämt oss för att ha hästarna ute på nätterna så jag slapp gå ner till stallet på morgonen. Men det blev stallet på fm istället - jag och en av stallkompisarna tog en härlig ridtur över sjöbotten. Hästarna tyckte nog det var minst lika trevligt som vi. :-)

Har beundrat månen massor dom senaste dagarna men mer än en gång konstaterat att ett bra stativ är ett måste! Får väl önska mig ett i julklapp kanske och se om tomten är snäll.... har kikat på några alternativ på nätet som verkar vettiga utan att kosta en förmögenhet.

Pysslat? Nop, inte ett dugg... har inte kommit mig för fast jag egentligen haft lite tid över. Rätta pysselandan verkar inte infinna sig på samma vis i min nya lilla hörna tyvärr... känner mig mest inklämd och i vägen - lite trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback