Trött, tröttare, tröttast...

Efter en helt underbart härlig helg i Gbg är jag rätt skapligt trött...  Har gått runt i vakum idag efter att ha packat ur hela bilen + släpet med dess ungefär 439089 st lådor.... (kändes det som då).

Hade underbart ressällskap (Susanne & Åsa) ner till Gbg och dessa härliga tjejer tillsammans med Ingrid hjälpte mig mig på mässan hela helgen. Vi fick toppeninkvartering på Hotell Gamborn hos Sara så vi hann med att träffa även henne. Har inte sovit speciellt mkt då jag har svårt att sova borta första natten och andra natten drog den berömda stormen in över Gbg och höll oss vakna halva natten. Det blåste rejält ett tag så vi trodde taket skulle lyfta med oss.... Tack och lov var det lugnt med endast regn när vi skulle iväg på fm till mässan.

Har "sovit middag" ett par gånger idag och om en liten stund hägrar nog sängen igen tippar jag. Först en värmande kopp te efter att ha varit ute och flyttat tillbaka alla hästar till deras vintarhagar. Skönt att ha alla på plats igen. :-)

Kan man få beställa en gnutta sol nu framöver så man hinner ut och fota innan alla löven har ramlat i backen? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback