Upphittat

Hoppsan, jag hittade visst ett galleri på flickr som jag fixade för några år sedan. ;-DD Kanske dags att börja använda det lite mer! :-)



Detta och ett gäng till foton hittar ni om ni kikar in där. :-)
http://www.flickr.com/photos/inkywings/
Ska försöka ladda upp mina foton där lite oftare.

Det här på trädet ovan tog jag i morse när jag kom hem från dagis. Solen strålade in mot träden på baksidan och allt var "gyllene" nere i älvbacken. Vem kan motstå att fota då?

Nån som bor i närheten som vill med ut på en fotorunda inom snar framtid? Hojta till i så fall. Jag och Hönan ska försöka ta oss en tur och du får gärna hänga på.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Superfina foton!! Skulle mer än gärna vilja följa med på en fotosafari men tiden räcker inte till just nu, förstår inte varför det inte kan lugna ner sig. From v43 är min praktik slut och från v45 är det nog inte omöjligt för mig att vara ledig en vardag, vilket gör det mycket lättare att hitta tid för att komma upp.

Postat av: Charlotta Andersson

Väldans många superfina foton !!!

och för att inte tala om allt fint skapat !!

blir helt klart inspirerad s



Ha en bra da´

2008-10-12 @ 12:41:32
URL: http://happieart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback