Fryser ihjäl snart...

Nä, nu får det baske mig bli lite vackrare höstväder!!! Det är ju kallt som i frysen vareviga dag... suck!  Idag (kors i taket) så bröt solen igenom en kort stund och man blev riktigt paff. ;-D Jag vill ju ut och fota lite mysiga höstbilder men det finns inte nått vackert alls ute just nu. Förvisso gör det ju inte så mycket att löven är hyfsat gröna ännu, men om det ändå ska vara kallt kan det väl vara VACKERT!!??

Det snurrar på för fullt här och jag scrappar så det ryker till Stämpeltafetten på kvällarna och huserar i ladugården på dagarna. Just nu är det en period med rätt mycket jobb så det händer alltid nått.

Har inga spännande nya bilder just nu heller... tror jag.... jo, men vänta... det HAR jag ju.
Här är oppgave 3 från Scrappestafetten:


Man skulle använda 3 av 5 tekniker. Jag tog Stämpling, Söm och Målning! :-) (hittar ni dom?)

Sen har jag fotat av några LO som jag pysslat ihop när jag var upp till Hönan en kväll.

  
  
  Den här sista är min första i "lettersize". Något som jag tänkt att jag ska blanda in i mina album men aldrig kommit till skott att göra... märkligt nog. På Örescrappen tog jag tag i det och skar helt sonika ner ett papper till den storleken och började scrappa. Hur svårt var det då?? fniss... blir nog säkert fler även om det var lite ovant.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Visst är det bedrövligt med vädret. Jag förstår inte, hela augusti försvann i någon höstdimma och nu halva september också. Det är inte klokt.



Du har gjort massor av fina Lo'er sedan sist och jag måste säga att "Ljuset" var något alldeles extra!! Kram.

Postat av: Åsa/asamia

Här har solen äntligen orkat genom molnen, och värmen har kallats brittsommar några dar. Skönt!

Oj oj oj vad produktiv du varit, massor av finfina LO att kika på.

2008-09-25 @ 04:53:45
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback