Pyssel i Örebro

Lite stel och mör och rätt så trött... och fortfarande med en släng snuva nån stans där bak i huvudet....

Men nöjd och glad efter gårdagens resa till Örebro tillsammans med
Susanne. Vi var ner på den stora Örebroscrappen och "minglade" med ca 80 andra glada scrappare/pysslare/stämplare. :-) Även om jag inte känner(igen) ens en bråkdel av alla ansikten som var där så är det trevligt att vara där. Jag hade ju företaget med mig och sålde saker på träffen och Susanne var snäll och hjälpte mig under hela dagen. Vi hann pyssla en del oxå faktiskt och jag tror jag skrapade ihop 4 LO tillslut varav en blev i formatet Lettersize som jag länge sagt att jag ska testa emellanåt men aldrig kommit till skott att göra. Nu skar jag helt sonika ner ett papper och så var det bara att sätta igång. Gick hur smidigt som helst så varför hade jag gruvat mig för det typ? (suck) ;-) 

Mina LO är fortfarande nerpackade så därför har jag inte fotat dom. Men som vanligt dyker dom väl upp här i bloggen vilket år som helst. ;-) (glöm inte att kika in i susannes blogg - pekar på länken uppåt - och titta vilka fina LO hon scrappade på träffen!!)

Shopping??? Tja... eehhrrr.... liiiiite då..... *rodnar* 
Kunde inte hålla tassarna borta utan beställde ett par kit från Stellas i förväg som jag hämtade ut där. Och när jag upptäckte att Papper och Sånt hade stämplar med "Bella" på som jag suktat efter så länge så gick det bara inte att motstå! Är man stämpelfantast så är man.... så ordar vi inget mer om det!

Nä, nu är det dags för en STOR kopp vaaaaarm härlig choklad och sedan BUMS i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback