Scrappig månad

Ja, det måste det ju bli nu under September.

Jag har anmält mig till Scrappestafetten på det norska forumet igen och den pågår nu under September månad. Första utmaningen är avklarad och jag visar väl allt eftersom omröstningarna är klara vad jag gjort. ;-)

På lördag bär det av tillsammans med Susanne "Susny" ner till Örebro på träffen där. Jag ska ha företaget med mig och sälja lite prylar men passar givetvis på att scrappa lite oxå. Brukar fungera rätt bra och det är trevligt.

Förkylningen håller i sig lite än, men det är inte värre än lite nästäppa och hosta. Kan jag leva med antar jag. Har inte så mycket skoj att visa just nu men det kommer väl antar jag.

Kommentarer
Postat av: Stamparina

Du får i alla fall krya på dig, snuva som dunderförkylning!!!

Kram

/Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback