Fredagar...

är bra dagar! ;-)
Kanske mest för att det är just fredagar!
Sista dagen på veckan att jobba, man har hela helgen framför sig och just den här helgen finns det mycket spännande på tapeten.

Dom lovar strålande sol och värme! Fast.... det lär jag inte få ta så himla mycket del av kanske... fniss... jag ska ju till AVESTA på mässa!!! YEAH!

Har packat som en gnu i ett par dagar här och som tur var så har jag haft kanonhjälp av två härliga vänner så det blev hyfsat överskådligt till slut. Nu gäller det att hålla tummarna för att vårt nya "packnings/display-sätt" håller måttet även i transportsyfte... fniss... (annars gråter jag).

Det gör inte så mycket att det här häcken full av jobb idag oxå....
... det är ju FREDAG! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Blir ju nyfiken ju..hur detta "nya sätt" ser ut! Hoppas ni haft det riktigt bra i helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback