Scrapkavalkad

Nu har jag fotat en hel bunt LOs här, vet inte riktigt just nu vilket tidsperspektiv dom är ifrån, men jag tror att det är typ nästan alla jag gjort hittills i år eller nått...

Insåg när jag kollar tillbaka här i bloggen att jag inte visat en enda pappers-scrappad LO. *skäms*


                                  

Japp, det var alles det.
Kanske lite lagom trist att se på för er stackars bloggläsare, men jag tyckte det var kul för egen del att slänga upp alla så här i samma inlägg för att få en liten överblick över min "stil" just nu. Är du inte intresserad så just jump over.... ;-)

Idag har jag varit ut på en liten fotorunda på kvällskvisten föresten. Precis innan solen gick ner, fast det var inte så väldans mkt att fota egentligen. Ganska trist. Synd. Kallt som skit var det oxå, så jag fick vända efter 50 m och gå in och sätta på mig långkalsonger och en tjockare jacka... fniss... men sen minsann blev det en liten tur. Blir nog mysigare om nån vecka oxå när löven börjar spricka ut och det kommer lite mer fåglar mm.  Kvällspromenader är lite mer min grej än att gå upp klockan 04 på sommarmornarna och ut och fota. *tsss*


Kommentarer
Postat av: Milo

Jäklar vad du har scrappat!!!!!! Duktig tjej!!! =) =)



Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback