Have a guess!

Vad är det för dag idag??


JO - det är ju FREEEEEEDAG!!
(nån som missat att det är min favvo-dag?) hehe.

Dagen bjuder på mulet och lite regn, men det gör inte så mkt egentligen. Det ligger kvar lite värme från gårdagen som var helt fantastisk! Och för övrigt så har jag inte planerat att göra nått ute ändå idag så där.

Idag ska jag *studera*! Jepp, dags att sparka igång och göra klart Photo Shop-kursen. Tänkte jag skulle ha gjort det under sommaren när jag var så himla ledig och hade sååååååå lång tid på mig. Jo, typ, tjena! Det gick ju finnemang. Dom där 4 veckorna med semester försvann ju i ett nafs utan att jag riktigt kände att jag varit ledig. OK, jo, en liten stund på slutet där kanske...  tycker dom kan införa betalt sommarlov på 10 veckor även för vuxna. Det vore väl nått för att få Svenska folket friskare eller? Skulle säkert spara några kronor åt div sjukvård.

Nästa favorit-dag (alltså nästa fredag) så åker jag ner och går på FORMEX! Det ska bli skoj. Alltid kul att se om det presenteras något nytt + att man får chansen att se saker "live" så man vet vad man beställer sen till företaget.

Så där ja, dags att ge sig av till dagis.

Kommentarer
Postat av: Hönan/Anna-Lena

Hej Och tackar för igår!

Blomman är så fin på mitt bord och det gör mig så glad att se den, tackar för att du finns!!!

Kram ha en bra fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback