Lika bra...

att när paketen väl kommer så sprider dom ut sig och kommer två dagar i rad istället för på samma dag. För annars hade det ju räckt att åka EN gång till utlämningsstället för att hämta. Men nu löste det ju sig så smidigt så jag fick åka BÅDE idag och igår... för vad skulle jag annars haft för mig? ;-DDD

Nåja, jag kunde inte vänta heller... fick ju bara looooov att åka dit och hämta ytterligare en ny "leksak"  till kameran. Idag har jag inte hunnit med några testfoton ännu eftersom regnet behagar strila ner på utsidan mer eller mindre konstant. Får berätta mer om nykomlingen när jag har nått skoj foto att visa samtidigt. Roligare så.

Har ett par saker till på önskelistan som inte är inhandlade ännu, men det kommer. Ska i första hand kolla om det går att få tag på sakerna begagnade så jag ska spana här under hösten. Dom två jag redan köpt hittade jag liksom med en gång när jag började leta så jag kunde inte låta bli att testa shoppinglyckan. ;-)  (japp, båda är köpta begagnade och har sparat mig åtskilliga tusenlappar mot nya....)

Kan visa det här fotot iallafall som jag gjorde i ordning häromdagen. Det är taget för inte så länge sedan. Det är Maria som har stallet som hade den här cykeln som "reklamskylt" för caféet som var öppet under sommaren. Så himla läckert när hon målat cykeln GUL och sen satt blommor i korgen. Den stack verkligen ut var den än stod. (hon rullade runt den lite...) Har för mig att hon sa att det var en gammal postcykel som hon köpt för jättelänge sedan. Antar att den var gul från början oxå kanske men hon har nog bättrat på lite....



Har lagt på en action från "Michelle Nicole" som heter Carnival. Läckert va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback