Lördag morgon

och VARFÖR går man frivilligt upp den här tiden.... jäsp!

(för att hinna ut och rida innan det blir tropisk värme ute så klart...)
Fast vi har ett hägrande mörker inte så långt bort så jag undrar jag vad det kan ge. Kanske lite regn? (bara inte åska!) Bäst att göra en back-up med regnkläder iallafall.

Igår var det nästan hemskt ute... men bara nästan. Man ska ju inte klaga, och jag har ju faktiskt längtat efter sån här "kräk-värme" en gång till så man får känna av lite mer sommar innan det är dags för löven att trilla av. Så nu ska vi njuuuuta av solen och inte önska oss regn - glöm inte vad som föll i juli... (fast det verkar vi redan ha gjort märkligt nog?) Jag tror Leksand uppmäte 233 mm under juli. Det skrevs oxå att om det kommit som snö hade det rört sig om ca 3,5 meter. Känns ju bra att det inte snöar så mkt på sommaren iallafall. (vanligtvis)

Åter till frukosten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback