Man får tacka och buga!

Tycker det är så skoj när ni lämnar kommentarer och jag rodnar när jag får beröm - det ska gudarna veta! (typiskt svenskt - eller hur?) fniss...

Tänkte jag skulle ha redigerat lite fler bilder att visa, men jag fastnade med pojkarna (son + kusin) framför filmen Willy Wonkas chokladfabrik istället.... inte så himla tokigt. *slurp*  Har ju läst boken när jag var liten, men nu skulle jag faktiskt vilja läsa den igen... böcker brukar alltid vara bättre än film.

Ang. gårdagens fotosession så är jag sååååå himla glad att (DU!) Anna-Lena frågade mig om jag ville hänga på och fota tjejerna. Hur skoj som helst! Och det var så trevliga och duktiga modeller - visst!?

Natti natt med er, nu ska jag leta på två små kattherrar och hoppa i säng. (helt utan kattor)

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Ha-Ha!



Ja, det är väl märkligt att det ska vara så svårt att ta beröm utan att bli åtminstone li-i-ite generad...!? <:-) Men huvudsaken är ju att du (och jag med - för jag är precis lika dan!) innerst inne själv vet att berömmet är välförtjänt och får en att växa ytterligare ett snäpp som fotograf och våga fundra på att anta nya fotogafiska utmaningar! :-D



Ser fram emot dina hästfoton sen, som du planerade att ta idag! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback