Måste bara rekommendera...

Det här receptet som jag sprang över i Annikas blogg!

Här är direktlänken till Santa Maria.

Vi bjöd våra gäster på det igår och det blev MYCKET uppskattat kan jag säga. Även för egen del, hade aldrig testat det innan men det såg så gott ut redan på bild så det måste bara smaka bra tänkte jag. ;-DD Antar att man kan krydda med nått liknande, men den där kryddan var faktiskt lite speciell och inte så farligt stark som jag först trodde - lite drag i den, men när till och med jag kunde äta utan att drabbas av "drak-eld" så var det ok.



Dagens ridtur var riktigt trevlig. Vi fick lite inslag av lite lätt regn följt av tropisk värme typ. Sen kom vi på ett ställe där det plötsligt lättade och blev svalt och skönt innan vi på nytt red in i en "vägg" utan luft. PHU! Häste fick en välförtjänt dusch efteråt och strax är det min tur. ;-) Gissar att det kommer bli varmt idag oxå. Igår em/kväll var det nästan otäckt ett tag. Kvällspromenaden till stallet blev rena träningspasset typ, jag var helt sjöblöt när jag kom hem.

Nu ska jag njuta av en härligt ledig lördag. Ev. funderar vi på att åka iväg och se på lite flygplan mm ute i Siljansnäs. Dom har sitt årliga jippo/träff den här helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback