Så här skall en semestermorgon se ut!

Tänk - jag har iallafall fått EN härlig semestermorgon.

Jösses... EN.... ofattbart.

Men jag njuuuuter.

Tänk att få sova så länge man har lust, vakna ostört.
Gå upp och göra sig frukost.
Läsa morgontidningen i lugn och ro.
Zippa på en kopp te.... tills det nästan blir kallt.
Surfa lite på datorn...

Upptäcka att man faktiskt inte har så mycket planer för den här dagen....

.... ännu.

Bara en sak som felar....

... man kunde ha varit i en sommarstuga nån stans, lite avskuren från omvärlden oxå och upprepat den här morgonen i si så där 4 veckor eller nått. ;-)

Nu går liksom semestern mot slutet... tänk att 4 veckor nästan är över. Och för makens del är det 2a och "sista" veckan - sen är hans roliga över. Trist. Men sånt är livet den här sommaren.... bara att stå ut.

Föresten kom jag nog på att vi har ett projekt här idag ändå... dom lovar ju fint väder ett par dagar så man kanske skulle ha sopat av altanen lite från allt skit som hamnade där när vi rev ut badrummet... och letat på altanbordet som råkade hamna inne på loppiset för att vi behövde ett bord. Så kanske det får bli - vill nämligen kunna njuta av lite sommar nu.

Sen är det väl en bagatell att vi har en vallgrav på gården och världens största sandlåda, det är ju helt naturligt - eller? Känns inte riktigt som det är min avdelning att göra nått åt iallafall så den kabeln är bortkopplad i min hjärna. ;-)

TILLÄGG NGT SENARE:
Uääääk - jag tror jag hittat alla muterade långbens-spindlars paradis i högen med gipsbitar och fuktiga spånskivor där ute på altanen.... naaaajs....  ok, dom är iallafall UTE!  Nu får nog gubben förflytta resten tror jag bestämt. SEN sopar jag!

Kommentarer
Postat av: Milo

Halloj!



Tänkte maila dig men hittar av någon anledning inte din mail. Har bytt webhotell, och fick inte med mig adresserna från gamla. :(

Är lite nyfiken på om ni kommer på bröllopet? =) Hade som sagt varit roligt!!



Hur går det på kattfronten? Bättre?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback