Sista semesterdagen...

Sitter fortfarande här ute på altanen och njuter.

Nya mörka moln rullar förbi och kanske blir det en rengskur till... det visar sig.

Sitter här och funderar på vad mina bloggläsare tycker om att läsa hos mig. Vad är det som intresserar? Foton, pyssel eller livet i största allmänhet?

Jag har ju ingen enorm läsarskara precis, men det vore kul att få veta vad det är ni tycker är roligast att läsa/se. ;-)  I samma veva som ni slänger in en kommentar om det vore det skoj om ni även skrev vad ni tycker är det bästa blogg-godiset! Ska ju ha en liten utlottning här bara jag får ändan ur vagnen för att fira mina 20000 besökare. hehe. Har inte hitat på nått skoj att lotta ut bara... så vad ska jag leta efter här i gömmorna - vad vill just DU kunna vinna som blogg-godis?

Kommentarer
Postat av: Elisa

Tim Holtz är ju attraktiv på nåt sätt... Tycker jag!

Postat av: Elin

Hej hej! Jag är en av dina läsare sen en tid tillbaka. Kikar in då och då. Jag gillar att det är en salig blandning på bloggen, fototips, blider på hästar och katter, länkar till tutorials, kort och pysselhörnor. Ser gärna mer av hur du har det ute i ladan med allt pyssel, förvaringslösningar och så. Kul att du uppdaterar ofta, som bloggläsare är det uppskattat, själv är jag lite halvdålig på att uppdatera min...



I bloggodisväg så önskar jag en kompott av olika journalingrutor, köper man en förpackning så får man så många lika, jag vill ju ha en av varje sort! :)

2009-08-09 @ 21:50:03
URL: http://www.elin79.se
Postat av: AnnaKK

Gomorron, och välkommen tillbaka till verkligheten - eller vad man nu brukar säga när semestern är finito!? ;-)



Jag läser allt i din blogg med samma intresse - men det kan väl bero på att jag känner dej lite grann på det personliga planet också!? :-) När det gäller bloggare man bara känner genom bloggen, så är det väl i regel så att man koncentrerar sej på att läsa om sånt man har gemensamt intresse av... Kan tänka mej att dina pysselinslag + när du skriver om firman är det som är allra mest poppis bland dina läsare!? :-)

2009-08-10 @ 07:55:39
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Hönan/Anna-Lena

Jag läser ju allt, det vet du. Och jag tror nog att det gör enlyckad blogg som passar de flesta. Du skrever om så mycket olika att alltid passar det nån. ;-)

Kramis

2009-08-10 @ 10:07:31
URL: http://www.scraphonan.blogspot.com
Postat av: Carro

Jag tycker allt är roligt att läsa som du skriver. Tycker du blandar på det där "braiga" viset. =) Alltid roligt att läsa. =D

2009-08-10 @ 12:45:06
URL: http://camile.blogg.se/
Postat av: Annie

Ännu en av dina läsare här! Jag gillar blandningen i din blogg, du skriver verkligen om allt och det är dessutom bra och intressant skrivet!



Blogg-candy... Jag är ju ingen scrappare direkt (även om jag har gjort några enstaka LO's) utan koncentrerar mig på kort, ATCs, decosquares och decos. För mig är det kul med rubons, bling, band och kanske någon stämpel...

2009-08-10 @ 23:07:28
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback