Ändrade planer

Här hade jag när jag vaknade tänkt att lägga in ett foto på termometern som säkert skulle visa -25 grader eller nått när vi klev upp...

... sen tänkte jag skriva Brrr och att det verkligen inte blir nån julmarknad för oss idag när det är så kallt...

... men nu blev det inte så...

... det var "bara" -11 när vi klev upp och rena värmeböljan. ;-DD

Så nu blir det julmarknad iallafall idag. Förhoppningsvis kanske man kan få sälja något oxå. Plan B hade annars varit att lägga ut halsbanden jag knåpat ihop i shopen, för jag har knappast avsättning för alla själv. ;-D  OK, lite julklappar kanske, men inte ens med det hade jag nog lyckats tömma lagret... fniss.

Bilen är packad, jag har hunnit ut och fotat solen som gick upp och lyste lite innan molnen svepte över den och nu ska jag strax hoppa i overallen och mina varma sköna stövlar och sen är jag redo för lite julmys. Tog med kameran oxå... så förhoppninsvis kan det komma ett par bilder sen. Har ju glömt att ladda in från förra helgen oxå, tog faktiskt ett par bilder då med på vårt bord.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback