Egentligen...

skulle jag väl inte alls sitta här utan ha gått och lagt mig för länge sen...  var rätt skapligt trött för ett tag sedan men kom mig inte för att gå och lägga mig.

Sen fastnade jag vid datorn.

Ville sätta tänderna i några av Anna-Lenas och mina kort som vi tog igår. ;-) Sagt och gjort... satte mig och valde ut några att redigera och när jag skulle ta den sista bilden så lyckades jag fippla bort alla jag valt eftersom jag tröck på fel knapp och så fick jag börja om från början. Orkade inte leta upp dom jag valt från början - rättare sagt, jag kom inte ihåg vilka jag valde och orkade inte gå igenom alla igen så jag plockade dom jag faktiskt kom ihåg att jag ville testa först och så blev det. Kanske tur att det inte blev så många som jag tänkt från början för det tog väl sin tid ändå. ;-)

Vi hade iallafall sjukt skoj när vi fotade och lovade varann att göra om det snart igen. Nu hade vi båda fått testa under lite lugnare förhållanden med mindre krav liksom. Framtidsplanen är att fota lite med barnen och oss själva samtidigt. Klurar på hur man ska kunna lura dit gubben oxå. Tål att tänkas på. ;-)



En svart-vit variant på det första. Tycker det är lite svårt med svart-vitt faktiskt. Har svårt att känna av vad som blir bäst liksom. Det jag gillar får ofta kritik som kontrastlöst osv om man pratar om foton. Vill inte ha det extremt svart och extremt vitt... kanske är korkad, men då får jag väl vara det då. ;-)

Och en på mig som jag vred till lite... satt och lekte med bakgrunden och mixade lite och råkade invertera och tyckte att resten såg rätt coolt ut oxå på sitt sätt så jag lät det vara. Skoj att faktiskt få *några* foton på sig själv där man ser någorlunda vettig ut! Brukar nämligen aldrig uppleva det och föredrar som sagt att stå BAKOM kameran istället för framför. ;-) Ska dock försöka "bättra" mig ang. den punkten. Det är ju så här man ser ut och det lär nog inte bli nån större ändring på det tyvärr. ;-DD

Vill ni se ett par bilder till så har Anna-Lena redigerat några och lagt upp på sin blogg!
Kika här.

Tja, NU kanske det är läge att krypa i säng då... jäsp jäsp. Såg föresten att det var "varmt-och-skönt" ute nu. *IRONI* Brrrr... termometern visar -19 grader. Då vet man att man ska förbereda sig på att kliva upp och elda lite i morgon bitti oxå.... skojsigt värre.


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

gillar headern och du skriver bra!



ta hand om dig nu =) kram

Postat av: Ingrid - Inola

Vilka snyggingar och vad solbränd du är på den nedersta bilden, Lisa! Är det så soligt i Rälta ;-)



Kram från en annan som också nattsuddar!

2009-12-29 @ 10:13:19
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback