Fotoutmaning 24/12

Jag har utmanat övriga medlemmar i Rättviks fotoklubb på denna, men kom på att jag faktiskt kunde utmana er där ute på samma sak! ;-)

En fotoutmaning som gäller den 24/12 och det du skall fota är JULGRAN. Fri tolkning på denna alltså. Det ska bli så himla spännande att se hur många olika sätt man kan fota en julgran på. :-) 

Ni som hänger på kan väl skriva en kommentar och länka till er julgransbild som ni tagit den 24/12.

Nu ska jag fortsätta julstäda, det finns en del att göra kan man säga. ;-) Funderar allvarligt på att bosätta mig i vårt nya fina badrum över jul... helt klart det bästa rummet i det här huset just nu. ;-DD

Ha en underbar jul där ute i stugorna!

EDIT:
Här är mitt bidrag:

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Nu kan du se min "fria tolkning" i min blogg: http://gunvors.blogg.se/2009/december/en-fotoutmaning.html



Kram, Gunvor

2009-12-29 @ 11:46:37
URL: http://gunvors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback