Knorr på armen...

Tja, ont i armen har man ju... lite iallafall.
Inte så jätteont som jag kanske föreställt mig att det skulle kunna bli efter allt snack, men visst gjorde det lite ont ett tag och det var jobbigt att lyfta armen, men det var för flera timmar sedan när jag lagade mat. Nu tycker jag nästan att det har blivit bättre igen.

Fast man ska väl inte ropa hej antar jag....
Vi har en natt att gå igenom oxå...

Har försökt lära mig den nya mobilen. Det går rätt bra. Men hur svårt ska det vara med MMS och allt annat himla kollijox man kan roa sig med? Skulle nog behöva en lite allvarlig lektion där kanske... sen hade man ju en föreställning om att det EVENTUELLT skulle gå att lära sig mobilblogga en aaaaaning bara. Vore lite skoj så där. Men jag tror jag får lägga ner det tills vidare. ;-DDD

Jag gillar teknik. Men bara sånt som jag begriper mig på. *ehhrr* Alltså, begrip rätt här nu. Teknik har varit mitt mellannamn när jag växt upp... typ. Det är oftast jag som LEKT fram kunskapen om nya TV-dosor, ställt in klockor med avancerade knappar (läs: fler än en knapp), lärt mig kameror osv osv först av alla. Så är det något jag verkligen har lust att lära mig så brukar det inte vara så himla knepigt... egentligen. Men det här med telefon... alltså... hur jäkla svårt ska det behöva vara? *tror* jag lyckades installera nån MMS-funktion från Telia iallafall, för det skulle man tydligen behöva för att kunna använda sig av tjänsten. Jaha, men sen då? Hur fasen vågar man testa om det fungerar och se att man gjort rätt liksom...?

Rätt pinsamt... känns det som. ;-DDD

Får väl ragga upp nån tonåring som kan ge en liten demonstration av en sån här m-o-b-i-l-t-e-l-e-f-o-n för en "tant" som en annan. (man känner sig rätt gammal vid tillfällen som dessa...)

Nä, nu är klockan alldeles olovligt mycket för mycket så det är dags att dra ur sladden och knoppa in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback