Såååå Seeeeeg

Känner mig inte ett dugg sjuk eller så, men min kropp är sååå seeeg. Kroppen beter sig som den hade både feber och ett som annat... gissar att det pågår ett villt slagsmål (eller vad det kan vara) mellan vaccinanter och renhållare där på insidan. ;-DD

Får bli ett lägre tempo idag känner jag.

Och föresten....

... se det snöar, ja se det snöar det var väl roligt HURRA!!!
Allting är vitt vitt vitt... aaaaahhhaaaaaa haaaaa aaaaaaaa.... typ.

Fortsätter det så här nån timme till så har vi fått ca 1dm iallafall. ;-) Skönt med lite "ljus" i ögonen!


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Tja, önska kostar ju inget, så då kan man ju önska sej detta tex: https://www.inet.se/?page=product&stockid=6201704&a=6201704&



Men det lär jag aldrig få! Och förmodligen inte köpa på egen hand heller... :-)



Se det som positivt att du reagerar på vaccinationen - det bör ju betyda att du kommer att få motståndskraft! Jag kände just ingenting efteråt, så jag undrar just om vaccinet bet på mej...

2009-12-15 @ 13:31:52
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

En bra sak med att önska sej svindyra saker är förstås att det efterhand ter sej som ganska billigt med något i 20 000-kronorsklassen...! ;-)



Nu har det snöat här i åtsilliga timmar, och det har nog blivit våldsamma 2 cm snö!?! :-D Men vitt är det - och man behöver faktiskt inte tänka på att skotta!

2009-12-15 @ 16:33:59
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback