Stora telefondagen

OK, då har man äntligen uppgraderat sig en aning kraftigt när det gäller mobiltelefon så nu vill jag ha tips på var man kan hitta lite skoj musik, ringsignaler etc för att trycka in i den lilla platta grejjen.

Måste ju ha nått skoj att leka med liksom...

Begriper väl inte ens hälften av alla funktioner ännu, men jag har gett mig fasen på att jag ska lära mig iallafall. HA! Lyckades knäppa ett kort och hitta på det sen så lite pluspoäng kanske man kan få va? Tyvärr fanns det ju inte en enda *GRÖN* telefon att uppbringa så då gick jag emot min natur och blev lite obstinat och tog en grisrosa. ;-DDD Eller ska man kanske säga hudfärgad? Tyckte den matchade mina händer ett tag där... *garv*

Nu hoppas jag bara att Telia inte hittar på några super-duper-dunder-kanonerbjudanden på telefoner på nån löjlig mellandagsrea för då smäller jag av liksom... Nog för att den här "fjånen" inte direkt var en av dom dyraste, snarare en av dom billigare sorterna, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback