Hög puls

isch.... fick lite hög puls nu när jag åkte hem från fotomötet.
Åkte sakta förbi åkrarna där vildgrisarna håller till och jodå - nog var dom där! Stannade till lite på vägen för att spana lite mer och räknade att dom skulle sticka som en avlöning in i skogen bredvid, men det gjorde dom inte!  Istället flöt dom runt lite där ute på åkern (dom hade troligen mat där) medans jag stod och tittade. (i bilen så klart!) Kände att jag fick hög puls när dom sprang runt där ute... brrrr....
Försökte mig på att ta några kort oxå men jag blev så stressad så det blev helt fel inställningar och bara svarta kort. Får ta en tur nån annan kväll och sitta som passagerare tror jag så man kan fota lite bättre.

Annars? Jo tack bra! ;-)

Kommentarer
Postat av: Stamparina

Skönt att höra att allt är bra! :-)

Här har det vräkt ner snö IGEN, så tänk inte på vår ännu, jo ... tänka kan man ju göra och drömma! :-)

Jag har pysslat! Kors i taket, kolla in min blogg.

Kram

/Stamparina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback