Melodifestival i Leksand

Nix, jag är inte där - jag ser på spektaklet från soffan istället.

Bra???

Näe.... inte ett smack! ;-DDD
Mest nyfiken på vad dom visar från Leksand. ;-)

Första omröstningen är avklarad och den låt som vi "åldringar" här i soffan tyckte lät som något att satsa på gick inte ens vidare.... hmmm, undra om vi är för gamla för sånt här? ;-DDD  (vi trodde på ALLA)

Kan dom inte visa något TREVLIGT från Leksand?!
Känns som dom bara drar upp massa dravvel och inga kulturella godbitar alls...
Nåja, det är ju stockholmare som producerar detta elände så man får väl ha viss förståelse. ;-)

Mer chips tack!

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Jag har så fruktansvärt svårt för programlederksan!!! :-( Och sen var det nog nåt fel på bidragen också, för jag somnade ifrån allt ihopa nånstans kring bidrag sex eller sju... Suck!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback