Varde ljus!

Igår var jag på PartyLite-visning (ljusparty) hos svägerskan....

SNORF vad mycket fint dom har..... *suck*



Var sååå duktig och planerade INNAN jag kom dit vad jag skulle ha. Bestämde mig för några dofter på ljus (dom här små i bild bl.a)....  Tror ni det funkade???  Typ.... INTE! ;-DD
EN doft av dom planerade var kvar på listan, två byttes ut, och det kom till ett par helt otippade produkter. Hmm, undra hur det gick till?? fniss...

Och eftersom svägerskan skall börja sälja så var jag snäll och bokade upp mig på en visning själv. Vi ska bara bestämma datum, men nån gång i mars blir det iallafall ifall DU där ute är sugen på att hälsa på just då! ;-)

Ridningen har gått fetbort hela helgen pga kylan. OK, det har varit härliga -5 eller nått i solen mitt på dagen, men bara under ett par timmar typ. På morgonen har det varit mellan -20 till -25 beroende på var i byn man mätt och när solen börjat gå ner har temperaturen fallit snabbt. Ingen höjdare alltså eftersom vi har våra hästar ute dygnet runt och det är inte såååå spännande med en halvblöt häst ute i kylan även om man har bra täcken. Så nu hoppas vi på lite mildare väder igen tack!


Digitalscrappad sammanställning av vecka 7 här i livet. ;-)

Det rullar på med 365-dagar projektet. Har dock insett att jag får släppa lite på kravet att fota på exakt rätt dag om det skall fungera och acceptera att vissa dagar blir det inte fotat alls....
Precis som nån sa på ett forum i USA... - om några år kommer det inte spela nån roll NÄR fotot är taget egentligen, bara det berättar det som faktiskt skall berättas i sammanhanget! Det som är intressant är ju faktiskt att dokumentera vad man gjort, och jag har valt att göra det väldigt "light" med ett eller ett par ord till fotot. Ett medvetet val för att inte behöva sitta i evigheter med varje sida. Kanske blir det annorlunda ett annat år eller i ett kortare projekt. Vem vet.

Kommentarer
Postat av: Stamparina

Åhh, har de hittat upp till dig också nu! Jag har varit på några stycken partyn, och haft party själv. Min favoritdoft är nog Mullbär och Unwind.

Kram

/Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback