Bidde ingen måne...

Det var ju som sagt muuulet, och nu ikväll har jag inte ens haft tid att titta ut och se om månen är där... typiskt som Nasse skulle ha sagt.

Vet ni föresten var det blir om man blandar +5 grader och halv storm?

Jo - IS.... överallt. Vi har skridskoplan på gården nu.... suck! Om den ändå vore slät.... (man kanske skulle spola?? fniss...)

Ikväll ska jag uppdatera flickr med foton från igår och idag till 365-dagars projektet... Måste få isäng ungarna först så det blir lugna gatan här. (förhoppningsvis)

Dagens foto visar kvällstemperaturen... 


Övriga foton från mitt 365 dagar projekt ligger på flickr - länk i vänstermenyn!

Kommentarer
Postat av: helena påhlsson

jag scrappar tyvärr inte efter någon mall utan har hämtat papper mm på denna sida http://www.digiscrapdepot.com/freebies/



men jag är sugen på Ali Edwards mallar...Men det blir det nog inte... Dollarn är för dyr tycker jag

2009-01-12 @ 20:33:12
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se/
Postat av: Lim

Wow!! That's cold... Wow...Our winter is 61 F

Hugs,

LIM



(Thank you for helping with my order from Inky Wings..I'm May's friend)



Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback