Mer digiscrappat

Egentligen borde jag gå och sätta mig vid pysselbordet, men gång på gång fastnar jag här vid datorn istället... hmm??? Nåja, man kan göra en del kul här oxå så klart och idag kunde jag inte motstå Ali Edwards härliga mallar och overlays längre. Gjorde en liten shopping på Designer Digitals och sen kunde jag inte låta bli att testa på en gång... ;-)



Testade med en färgad bakgrund även om jag egentligen tycker det är snyggast och stilrenast med en vit bakgrund (?).  Om jag har nån tanke och plan med digiscrapingen? Njäe, inte direkt.... fast en plan poppar upp i huvudet att jag tror jag ska utnyttja digiscrappingen dom gånger jag har rätt många foton jag vill ha med på en sida kanske... eller som till projektet 365 dagar som jag i princip påbörjat... fniss...  Japp, jag ska göra ett helhjärtat försök åtminstonde att ta minst ett kort om dagen det närmaste året. Fast jag lyckades inte börja den 1 januari utan jag har den 7 januari som min startdag istället... 

 Nu är frågan... ska jag häcka kvar här och kolla på datorn med ett öga och Lets Dance med det andra, eller ska jag gå iväg till pysselbordet och scrappa med riktiga papper?? Jag har beslutsångest!!! *fniss*

Kommentarer
Postat av: MissMian

Underbar!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback