Snö... och tö...

Då har vi snö igen då.
Inget nytt under solen kanske, det brukar ju vara snö på vintern. (eller... hur var det nu?)

Snöade för fullt både i går och i förrgår vilket resulterade i cirkus 1dm snö totalt. Idag har det dock varit plusgrader så det har packats ihop ganska bra. Tyvärr har vi isgata under så nu hoppas jag bara snön fryser fast i isen för det blir förädiskt halt om man inte passar sig! Klart ljusare blev det oxå. Var ju svart som i en kolsäck när all snö försvann.... usch!

Sitter och försöker få ihop nån form av schema över våra liv här. Makens jobbschema skall pusslas ihop med när jag vill ha öppet i lagret samt kunna ha lite kurser. Ser hyfsat bra ut för tillfället. Fast jag misstänker att skiter sig väl förr eller senare för jag har planerat inför hela våren, men maken har bara gett klartecken för ungefär 10 veckor si så där... sen vet han inte riktigt om deras planerade schema håller....  Lite småjobbigt så där.

365-dagar-fotandet rullar på. Tror jag lyckats få med alla dagar nu. Kors i taket. Jag visar mina lite sporadiskt på flickr eftersom jag vet att jag inte har möjlighet att uppdatera och visa varje dag här i bloggen. (länk till flickr i menyn till vänster)
Oj, nu tror jag att sängen visslade på mig... JÄSP!

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Faktiskt snö här också i morse, men nu vid lunchtid ... slask som vanligt. Jag var inne och tittade i ditt fotogalleri härom dagen, helt fantastiska bilder från alla årstider. Du är en duktig fotograf! Kram och ha en bra helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback