Vilken vecka!!

Jösses vad det blev aktivt på sluttampen av den här veckan. Phew.
Har roat mig med att fixa butiken, planera kurs, planera rea, planera födelsedagskalas, fixa tävlingar, fixat med beställningar, packat upp varor, fotat massa band till butiken, pillat in alla band i butiken.... jo, det tog sin lilla tid må jag säga!

Nu tror jag att jag är klar, för nu tänker jag gå in och ta kväll. ;-D
I morgon klockan 9.00 är det dags igen för då har jag kurs! Skojsigt. Sen lär dagen gå i ett löpande kör eftersom det är födelsedagsfirande med företaget hela eftermiddagen. (ser fram emot att få igång den där chokladfontänen så nåde den om den inte fungerar!! - liksom lite svårt att provköra oxå utan anledning)

Föresten - nån mer som fått snö???? Duuuuhhhhhh   inte lite det kommit heller - tjockt och kompakt snö som bara den. (undra vad den har för speciellt namn på snö-språk?)

Nog snatter - inte får ni några bilder heller - ni får fantisera hur snö ser ut! :-)

Kommentarer
Postat av: Stamparina

Hade gärna velat ha snö, vårt har försvunnit här i Småland, bara lite fjun här och där. Istället är det nån minusgrad och snorhalt. Asch, det bästa vore väl VÅR ändå!!!

Kramis

/Stamparina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback