Motionspass... (?)

Min favoritsport är inte precis att motionera så det är inget jag ägnar någon jättestor tid eller tanke åt (tyvärr). Men idag tror jag nog att jag har fått ihop ett pass ändå... och det händer ju ibland fast man liksom inte tänkt sig att motionera.

Idag har jag nämligen "roat" mig med att plocka fram loppis-grejjer från en av logarna här. Finns GOTT om gammalt bröte kan man säga...  En del sånt där *tja-ganska-fint* och en del *jösses-gud-vad-fult* och för mycket av *släng-direkt-skit* typ.

Det resulterade iallafall i ett antal vändor upp och ner för log-trappen och sedan upplockning på loppsiborden som vi ställt i ordning i en lada. (inomhus är min fiffiga idé - speciellt som det tydligen lovas regn under helgen. Är man smart eller smart??)

PHU säger jag bara. Låter ju inte så jobbigt det här med loppis, men fasen vad det drog med sig arbete! Leta grejjer, torka av grejjer, ställa upp grejjer, komma på pris till grejjer....  För att inte tala om alla astmaanfall man nästan fått av allt damm.... GUAÄÄÄÄHHHH. (host-host)
Nåja, blev rätt bra och nu är det bara att hålla tummarna att nån vill komma och köpa oxå. (och att man hittat på ett hyfsat pris så det inte är gratis och inte är för dyrt....)  Knepigare än man kan tro!

*allt går att sälja med mördande reklam...* - får man hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback