Snart drunknar vi nog?

Jösses.

Bra tajming att rida på morgonkvisten tror jag bestämt.
Nog för att vi svettades lite där med regnkläderna på "utifall-att" men det gör inte så mkt, med tanke på vad vi slapp undan. Just nu VRÄKER det ner... sånt där blött uppifrån. Tjoho... så skoj. Överväger om jag ska A) Springa in för att få lite lunch eller B) jobba en stund till och slippa bli blöt när jag springer in... fniss... 

Typ så här ser det ut: 


Korten är från 1 Juli då det kom ett sånt där gräsligt skyfall. Det ser ungefär lika ut nu på gården förutom att solen inte skiner lika vackert. Skoj - fram med simdynan bara...

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Eller så kan du ju sätta ut den där torkfläkten en stund på går´n! ;-)

Postat av: Åsa - Scraphorse

Ha, ha...utmärkt förslag tycker jag! :0)

2009-07-09 @ 14:53:06
URL: http://scraphorse.blogg.sephorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback