Världens bästaste mamma

måste man ju bara vara när man står i ösregnet på baksidan av gården och plockar smultron. ;-DDD

*glöm inte det kids*  ;-)

Kom hem från stallet på kvällen och gick till baksidan för att kolla grusvägen som skurit sig på väg ner till älven. Då såg jag alla smultron i kanten mot vår gård och kom på att jag nog skulle plocka in dom som kunde "räddas". Röda och goda såg dom ut. Så jag hämtade en mugg och så plockade jag dom jag fick tag på i det höga gräset. Man kan väl säga att jag INTE ställt mig där om jag inte redan var fullt uppklädd i regnställ och stövlar.... hehe.

Och för dig som undrar vad ett "kosse-badrum" är....
... ja, du får helt enkelt vänta och se tills vårt badrum är klart. ;-)
Kan bara ge en ledtråd.... *riktiga* kossor är svarta och vita..... så DÄ SÅ!
(och dom får baaaaara bo i badrummet)

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

He-He! Eventuellt blir det kosse-färg i vårt nya kök också. ;-) Fast den jämförelsevis mer hästfärgade gamla köksinredningen får nog hänga kvar åtminstone ett par månader till... Det är en sak att RIVA NER - en helt annan att BYGGA UPP, kan man nog säga!? :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback