Vem är du, vem är jag....?

Sitter här och funderar på vem som läser min blogg egentligen?

Kan du inte skriva en rad - det vore så skoj att se vem som är där ute. :-)


Vet ni?
Idag har det inte regnat.... KORS I TAKET!
Solen har tittat fram till och med och det var så man undrade varför det var så ljust, och man kände sig så glad och pigg helt plötsligt! Mmmmm - underbart med lite ljus.

Kom precis hem från en ridtur.
Just me and the horse.
Var tillbaka på 1 timme och 20 minuter - hemma alltså. ;-)
Här går vi inte och dräller om vi inte behöver. tss....

Roade mig med att retas med ngr crossåkare i skogen oxå. (dom har en bana i skogen precis bredvid byn där dom får åka) Precis när jag närmade mig kortsidan av deras bana så satte jag av i full gallopp upp för en liten backe som finns där. En liten sträcka vi normalt brukar galloppera på - så inget konstigt med det. Det var bara det att det kom en crossåkare samtidigt... och jag satte lite extra sprätt på min häst eftersom jag vet att han inte är rädd för crossarna. ;-D

Crossåkaren däremot blev nog jäkligt skraj för det blev tvärtyst på alla 3 crossar som var där ett bra tag. Fniss... dom kanske trodde att dom skrämt hästen, och det var väl ungefär vad jag ville åstadkomma.... en liten tankeställare.

OK, jag vet - lite elakt egentligen, för dom tar jättebra hänsyn och stänger av crossen ifall man kommer. (dom vet väl att dom inte får vara där om dom  missköter sig!)

Nåja, jag red min tur och när jag kom tillbaka var dom kvar i skogen (vilket jag räknat med) och nu red jag på andra sidan banan och skrittade förbi i sakta mak. Den första såg mig inte, men dom andra två stannade mitt i banan och blev stående en bra stund medans jag lunkade förbi och bort en bit. ;-DD  Fnissade lite för mig själv samtidigt som jag faktiskt ångrar att jag inte vinkade tack och gjorde tummen upp. Det får bli nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Åsa - Scraphorse

Så bra då - då kanske dom håller sig i skinnet nästa gång vi kommer ;0))hi, hi

Postat av: Kicki

Jag brukar läsa här :)

2009-06-16 @ 23:58:52
URL: http://kickis.blogg.se/
Postat av: Jaana

Jag med kikar in då och då. :-)

2009-06-17 @ 11:03:06
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/
Postat av: AnnaKK

Här har du en till trogen läsare! :-)



2009-06-17 @ 14:26:55
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Riitta

Hej Lisa! Här också en trogen läsare...

Trevlig midsommar till alla!

Det inte mer så många dagar till

Papperskraft! Då kommer vi, yippee...

2009-06-17 @ 18:57:54
Postat av: carina

Jag är också här inne och hälsar på...gillar jätte mycket dina vackra foto.. hälsningar från skåne landet....

2009-06-17 @ 23:27:51
Postat av: Natasha

Jag-brukar kika in här dagligen.

Gillar din blogg!

2009-06-17 @ 23:37:54
URL: http://miserywitchen.blogg.se/
Postat av: Christine

Hej tittar in ganska ofta o tycker om dina foto och att läsa vad du hittar på, dina hästar o sånt.

Snart är det dags för Leksand att få besök av Puck o Älgen (moi), ska bli kul. Vi ses då

Christine

2009-06-17 @ 23:38:31
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Bea

Jag tittar in lite då och då så jag vet vad ni har för er på andra sidan älven. Hoppas Midsommarhelgen gick bra.

2009-06-21 @ 09:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback