Usch - vad är det här?

Märks att man inte är så himla sjuk så väldigt ofta (tackar man för) för nu är jag verkligen hopplöst LESS på att ligga här. SUCK!

Totalt utslagen och man känner sig som en gammal kärring i kroppen  - ont precis överallt och snudd på orörlig. Att ta sig från punkt A till punkt B tar ungefär 4 ggr så lång tid som normalt.  Dagens projekt blev att ta sig in i duschen - tänkte jag skulle bli lite piggare av det.... funkade inget vidare. Fast jag blev lite renare iallafall. ;-)  Sov sedan totalt däckad i 3 timmar eller nåt efteråt. Måste ha varit en skaplig pärs för kroppen det där. (ändå hade jag alvedondopat mig innan!!!!) 

Nä, nu vill jag bli kvitt den här skiten faktiskt. Tre dagar med ca 39,5 grader och nu två med 38 är ingen höjdare, det kan jag snabbt konstatera.

..... man kanske ska ta och vila lite till då. ;-)

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Nä men... Har ni legat sjuka precis hela sportlovet??? :-( Stackare... Och det låter ju inte som om du kommer att vara superpigg i morgon heller.



Ha det så bra du kan, och krya på dej SNART!!!

Postat av: Milo

Usch... inget vidare att vara sjuk... Hoppas du kryar på dig!

2009-03-03 @ 11:27:28
URL: http://mlilja.net
Postat av: Cicci

Huga vad jobbigt!

Krya på dig!

2009-03-06 @ 15:23:39
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback