Mördande reklam... eller inte...

Tja, jag vet väl inte om jag skulle vilja göra nån så där fantastisk reklam för den nya nässprayen mot "rinnsnuva" precis. Täpptheten tog den väl bort bra, men rinner.... ja, det gör det fortfarande. (om jag inte lägger mig ner så klart... hm)

Det här stinker! I
nte bokstavligt, men jag har förbaskat tråkigt.

Jag är hur pysselsugen som helst, mest troligt för att det känns som jag har massor av tid som jag inte vet vad jag ska göra med. Problemet är att jag orkar ju inget och dessutom så har jag ju egentligen inte alls den här tiden. Tiden blev över bara för att jag är sjuk - skulle ju ha jobbat om jag vore frisk = nada pysseltid överhuvud taget. typ....

Skulle haft en härlig ridtur här på eftermiddagen, men med tanke på att a) jag är sjuk och b) det blåser halv storm ute så känns det inte alldeles för jäkligt att det inte blev av.... fniss... får ta igen det på fredag kanske och hoppas att man är friskare då. Dessutom har hovslagaren hunnit varit här då och snubbelfötterna kanske är borta.

Ligger och surfar runt på massa bokmärkta bloggar jag har. Finns liksom massor av tid till det just nu. Fast snart är listan slut och jag tvivlar på att någon av dom hunnit uppdatera sedan jag var där sist. fniss.... Har du några roliga och trevliga bloggar eller sidor att tipsa om så gör det NU är du snäll!! :-) Kan tänka mig det mesta inom ämnena Stämplar, Scrapbook, Hästar, Fotografering och livet i allmänhet - typ
Monas Universum.  Det är en sån där blogg man bara inte kan leva utan... fniss!

Själv kanske jag kan slå nått slags rekord eller så idag... flest meningslösa blogginlägg från nån som normalt inte alls bloggar så ofta...

.... snörvel...


Kommentarer
Postat av: Chruss

Hå, och en del har jobb så de kan dela med sig.

Krya på sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback