Några nyfotade.

Låter som nya fötter, men det var inte riktigt där tanken låg - utan snarare på helt vanliga foton.... nya som jag fotat alltså! ;-)


Kolla vad härligt - fick sånna vårkänslor när jag såg ut på baksidan och skådade det här. :-)  Japp, det är vatten - närmare bestämt Österdalälven som rinner där nere. Noop, vi har inte strandtomt, det är faktiskt en bra bit mellan gården och älvkanten, men utsikten är underbar ändå.
Ska inte förstöra idyllen för er och tala om att jag zoomade perfekt och siktade mellan en gammal eldningstunna och nått annat bröte (typ nån skopa) .... fniss.....

Inte långt därifrån stod dom här typerna och lapade sol....

Helt galet placerade, men det är ingen som haft nån tanke på att verkligen plantera dom där utan dom har helt enkelt följt med nån skräphög nån gång och tyckte att det passade bra att växa där. ;-) Visst är dom fina?

Och så vill jag visa två igelkottar som vi har i våran hage. Dom brukar busa hur mkt som helst, men just den här dagen var dom bara lite lagom busiga.... jag knäppte några kort iallafall. Har planer på att sätta mig och häcka i hagen nån dag när jag har gott om tid så jag får lite fler bilder, sånt här går ju liksom inte att få på beställning precis.


Visst är dom söta?! ;-)
Raudi och Blossi heter dom föresten....

Dags att kika vidare på "Lie to me" - en ny favorit på TV-burken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback