Sommarens pudding!

Nix, blir ingen matblogg här och den här puddingen blir man mest hårig i munnen av att käka på. Det här är endast myspys och ögon-godis. ;-)

Kolla vilken charmör som föddes igår!







Han föddes en dag lika grå som han själv! Det regnade konstant hela dagen och ingen trodde väl att stoet skulle föla i det vädret, men tji fick vi allihopa när en granne meddelade runt lunchtid att det stod ett föl på vingliga ben längst ner i hagen!!

Vid kvällskvisten klarnade det upp och blev en helt underbart solig och varm kväll och jag passade på att ta kameran på axeln när jag gick ner till stallet och så travade jag ut - längst ut i hagen - och fick dom här underbara bilderna på sötnosen him self. :-)

Isak från Rälta skall snyggingen heta.

(och nej, det är inte mina hästar... nån av dom, men dom finns på gården där jag har min egen pudding-pastej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback