Jösses vilket proffs jag är!

Är riktigt impad själv! :-DD

Lyckades avpolletera en telefonförsäljare från Phonera så duktigt att jag hann få en lur i örat innan jag själv gav luren i örat på honom. Hehe... duktigt jobbat!  Blir makalöst TRÖTT på dom.

Har gått på niten en omgång nämligen och tänker inte göra om det igen. *suck*  Deras tanke är att sälja på företaget en billig (sägs det) telefonlösning osv osv bla bla bla... säkert en god tanke (som alla andra telefonbolag oxå tänker) som hade kunnat funka om man nu inte använder sin *privata* telefon även i företaget. Detta strulade till det för oss eftersom det faktiskt inte var jag som stod för abonemanget här hemma, men som hade företaget. Hur som helst så hamnade vi nån stans mitt emellan och fick till slut betala för att avbryta ett abonemang som aldrig fungerat överhuvud taget. (förvånande?)

Det är väl en stund sedan nu, men dom ger sig tydligen inte. Samtalet idag var väl typ det 3e eller 4e sedan händelsen och dom fortsätter alltså... därför blev jag aningens LACK idag när han presenterade sig och sa sig vara från Phonera. NEJ TACK sa jag snällt och vänligt innan han ens hann andas något mer. 
- ja, men vet du vad Phonera är för något får han fram?
- ja, det vet jag, det är telefoni  NEJ TACK, been there done that svarade jag.
- ja, men.... bla bla bla.... lyckades han krysta fram medans jag andades
- NEJ TACK, ha en bra dag -
- klick
- och hej då....

Hm, jag tror bestämt jag ska ta och praktisera det här fler gånger, verkar ju fungera bra. ;-DD


Kommentarer
Postat av: Inger

visst är dom trista! Alla säljare möts hos oss av; Kostar det nåt? jaa! Nej tack då är jag inte intresserad. Ganska effektivt, men telefonabonnemangsförsäljarna (oooj, vilket låångt ord!) är ganska tjatiga. Har ringt Nix och slipper det där men inte på mobilen.

Postat av: Inger

Och du! Grattis - du har ju namnsdag idag

2009-11-19 @ 20:36:24
URL: http://tienna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback