Nu blir det vinter, nu blir det vinter...

Tjohej...
Snön har verkligen vräkt ner hela dagen här. Det lilla som kom på förmiddagen var bara början, sen har det typ ökat och ökat och nu på kvällskvisten så har det snöat rejält.

Tittar jag ut så tror jag nästan det är iallafall 5cm som har lagt sig. Med andra ord så är det VITT ute! Ska bli spännande att se var detta slutar... pappa sa att han hört att det skulle kunna bli ett par dm i natt. VA?? Ett par DECIMETER.... stopp ett tag nu. Såååå mycket vinter behöver det väl inte bli på en gång? Inte reda nuuuuu...

Man kanske ska sikta på en liten fotopromenad i snön i morgon.

Jäklar, där rök min fundering om att dra med pappa upp till skroten och fota lite bilar oxå föresten, hade ju tänkt mig det INNAN snön kom liksom. Där får man för att man inte kommer till skott när man väl har lite tid över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback