Bytes - fotostund mot bilder. ;-)

Jag vill ut och öva! ;-)

Vill du bli fotad?
Då byter vi!

Du får ett gäng bilder från fotostunden och jag får övning samt rätten att använda bilderna jag med. (det finns fin-fina papper att printa ut med klartext vad som gäller för oss båda i sånna här fall. Win-Win för oss båda!) Skulle väl tro att du kan förvänta dig ett 10-tal bilder från 1 timmes fotande ungefär. Nått åt det hållet. :-)

Till att börja med känner jag att jag kan avvara en stund på dom fredagar jag finns hemma och det får till att börja med bli i "krokarna". Senare kan jag vidga mina vyer lite när jag kan lägga lite mer tid på även att åka en bit. I "krokarna" innebär inom Leksands/Gagnefs kommun ungefär. ;-)

Kanske några fina porträttbilder på dig själv?
Kanske lite höstiga utomhusbilder på barnen?
Eller varför inte en eller flera hästar? Fotar gärna hästar oxå, även omn det inte direkt är porträtt eller så.
Du får välja så löser vi det på bästa sätt.

Kontakta mig på
[email protected] ifall du är intresserad!
Passa på - ta chansen att få lite foton på dig själv kanske?

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Jag hade nappat direkt om jag bott närmare :-)!!

Postat av: Wildemom i Göteborg

Jag med! :-)

2010-01-09 @ 08:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback