Kraftig lucka

Ibland har man mer hjärnsläpp än vanligt.

Idag åt vi middag 15.30 - för då var maten klar!

Tja, man får väl kompensera ibland för alla sena middagar kanske... vad vet jag. Kom på ungefär när maten nästan var klar att det kanske var liiiiiite tidigt att göra mat just då. Lite sent påtänkt kanske. Vet inte när luckan inföll, men någonstans när jag städade av diskbänken lite och hittade köttfärsen som jag lagt fram för att tina. Den var ju halvtinad så den åkte in i micron en stund och vips var matlagningen i full gång. Tänkte liksom aldrig på att kolla klockan... *suck*

Nåja, då har vi gott om tid till annat i kväll... frågan är bara vad.  ;-DD

Nu har jag lagt en beställning på nästa års
almanacka. Inser att jag har massor att planera till våren och då är det bra att klottra ner det nån stans... som i en almanacka. ;-)  Gick in på nätet och beställde mig en ny så förhoppningsvis dyker den upp om 2 veckor eller nått.



Bidde en sån här grön med pippifjågel på! Söt va? Fanns några "design-varianter" som var nytt för i år och jag tyckte den här var finast.  Är inne på min 3e eller 4e sån här nu - gillar formatet skarpt.

Ska ta och tanka in lite bilder från kameran till kvällen så kan ni få se en glimt från Karlstads-mässan sen. Lyckades komma ihåg att ta några bilder på söndagen faktiskt. Vet att Engströms filmade oxå så det kanske dyker upp en mäss-promenad på YouTube framöver. ;-)

Jäsp, nu börjar jag bli trött. Mässbaksmällan börjar göra sig hörd... brukar alltid komma efter ett par dagar så där. Skönt att vara ledig hela veckan så kan jag ta all uppackning i min egen takt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback